25 Ekim 2015 Pazar

Ac Gozunu Seyret

Yillar gecmis yazmamisim birsey, icimden gelmemis demek ki...

Kimine gore sacma, kimine gore degil; az once yine Olacak O Kadar jenerigiyle karsilastim ve yine bir baska hissettim. Bu sadece Levent Kirca ya da Olacak O Kadar'in basarili olmasi da degil! Bu benim cocuklugum, Persembe geceleri soba ve TV karsisinda ailecek gecirdigim aksamlarim, annemin yaninda uyuyakalisim, babam tarafindan yataga tasinisim...
Hatirladim, cok hatirladim...
Donulmeyecegini, aslinda ne kadar guzel oldugunu, bazi seylerin uzaklastikca daha iyi anlasildigini...
Daha bir cok seyi sadece bir jenerikle hatirladim.
Cok mu yaslandik? Alakasi yok, daha yariya bile gelmedik belki...
Yas isini de gectim, daha 30 degilim, hatta belki gelecek yazimi 30'umdan sonra yazip "Bak yine yillar gecmis" yazacagim ama simdilik bu da burada boyle dursun...

Yani simdi diyeceksiniz ki; "Simdi ne alaka? Ne koydun la kafana?"
Sapka taktim!..


Hiç yorum yok: